Wednesday, March 2, 2011

#15 GREEK SCRAPBOOKERS CHALLENGE

Eίσαστε έτοιμοι για το 15ο tutorial και την 15η πρόκληση??

Η 15η πρόκληση (challenge) είναι εδώ για εσάς και έχετε περιθώριο μέχρι τις 31 Μαρτίου να αναρτήσετε τις δημιουργίες σας στην γκαλερί σας στο site μας http://scrapgreece.ning.com/.
Η πρόκληση αφορά ΜΟΝΟ σελίδες (layouts), σε ότι μέγεθος εσείς επιθυμείτε (30χ30, 20χ20, Α4, ή και άλλο). Στο όνομα της φωτογραφίας της δημιουργίας σας που θα αναρτήσετε πρέπει απαραιτήτως να βάλετε πριν την ονομασία του έργου σας τον αριθμό #15 για να ληφθεί υπόψη στον διαγωνισμό.

Αυτόν τον μήνα Guest designer για εμάς είναι η Natasja Verbeek
Λίγα λόγια για την Natasja...
Το όνομά μου είναι Natasja Verbeek, και ζω στην Ολλανδία σε μία μικρή πόλη που την λένε Blerick. Είμαι μαζί με τον Jacob για σχεδόν 10 χρόνια (αυτήν την χρονιά επιτέλους θα παντρευτούμε) και είμαι μητέρα της μικρής μας κορούλας Noa . Ξεκίνησα το scrapbooking πολύ πριν γεννηθεί η Noa, από το 2001. Μετά από ένα μικρό διάλειμμα ξεκίνησα ξανά το 2005 μετά την γέννηση της Noa. Σύντομα το scrapbooking έγινε κάτι παραπάνω από χόμπυ. Δεν μου προσφέρει απλά έναν τρόπο να καταγράφω την οικογένειά μου και τις αναμνήσεις μας αλλά μου προσφέρει και μία καλλιτεχνική διέξοδο. Λατρεύω να κάθομαι στο μικρό scrapbook στούντιό μου, μόνο εγώ και τα πραγματάκια μου, και απλά να διασκεδάζω.
Το 2007 μπήκα στην πρώτη μου design team, στην εταιρεία October Afternoon (μέχρι το 2009) και έγινα και design team μέλος για την Cosmo Cricket το 2008. Μετά από 2 χρόνια στην Cosmo Cricket είμαι ακόμα εδώ και όπως και οι ίδιοι λένε ακόμα μ'αγαπάνε και τους αρέσει που είμαι χαμηλού προφίλ και χωρίς πολλά δράματα!
Δουλειά μου έχει εκδοθεί σε πολλά Ολλανδικά, Αγγλικά και Γερμανικά περιοδικά όπως επίσης και στα αμερικάνικα Creating Keepsakes και Somerset Memories. Λατρεύω να διδάσκω σε σεμινάρια και μέχρι τώρα έχω διδάξει σε πολλά μαγαζιά στην Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία και Ισραήλ. Τα τελευταία χρόνια διδάσκω make & takes σε Ολλανδικά σόου και στο CHA τον χειμώνα του 2010 και 2011 για την Cosmo Cricket.

Βρείτε περισσότερα στο μπλογκ μου http://www.vintagetearooms.com/

Το μάθημα σήμερα είναι για να δείτε μια ιδέα πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα φόντο για μία σελίδα σας με την υφή distressed, δηλαδή να φαίνεται κάτι σαν να είναι λίγο παλιό και χρησιμοποιημένο.

Θα χρειαστείτε
- ένα χαρτόνι λευκό ή κρεμ 30χ30εκ
- Glimmer mist σε χρώμα καφετί (αν δεν έχετε μπορείτε να αραιώσετε μελάνι με βάση το αλκοολ ή αν δεν έχετε ούτε κάτι τέτοιο μπορείτε να κάνετε κάτι διαφορετικό όπως να αραιώσετε πολύ ακρυλική μπογιά με νερό και να την βάλετε σε ένα μπουκαλάκι σπρέι(δεν θα ειναι το ιδιο αλλά είναι οκ!)
- Distress ink (ειδικό μελάνι σε ταμπον για να κάνει αυτήν την υφή του παλιού, αν δεν έχετε προσπαθήστε να βρείτε ένα απλό μελάνι γραφείου (δεν θα ειναι το ιδιο αλλα ειναι οκ!)
- Ένα σπρέι με νερό
- Χαρτί κουζίνας
- Heat gun ή αν δεν έχετε ένα δυνατό σεσουάρ

Ξεκινάμε ανακατεύοντας το μπουκαλάκι με το glimmer mist. Μην το κουνάτε πάνω κάτω (σαν τον φραπέ!!!) αλλά αριστερά δεξιά σαν μια καμπανούλα, αυτό για να μην σας ανεβαίνει όλη αυτή η λεπτή χρυσόσκονη που έχει στο σπρέι και το βουλώσει. Έτσι λοιπόν κουνήστε το μαλακά μέχρι να εξαφανιστεί από τον πάτω η λάμψη και έχει ενσωματωθεί στο υγρό.
Ψεκάστε το glimmer mist ή το σπρέι που έχετε φτιάξει σε μία βοηθητική επιφάνεια (αν έχετε mat ή σε μία λαδόκολλα)
Πάρτε το λευκό ή κρεμ χαρτόνι σας και σύρτε το πάνω στον λεκέ του σπρέι. Που και που λυγίστε το ώστε το σημάδι χρώματος που θα αφήσει να ανέβει και πιο ψηλά στο χαρτί.
Τελειώνοντας όλες τις πλευρές πρέπει να έχετε κάτι τέτοιο.
Τώρα πάρτε το σπρέι με το νερό και ψεκάστε γύρω γύρω σε όλο το χαρτόνι σας.
Αυτό θα κάνει το glimmer mist που βάλατε να τρέξει παντού στο χαρτόνι σας.
Μπορείτε τώρα με λίγο χαρτί κουζίνας να σκουπίσετε την πολλή υγρασία ή καλύτερα να πάρετε το heat gun (σεσουάρ) σας και να στεγνώσετε το χαρτί σας.
Εμένα μου αρέσει πολύ να βάζω κύκλους στις σελίδες μου σαν να έχει μείνει σημάδι από κούπα καφε. Για να το κάνετε αυτό παρτε μια οτιδήποτε κούπα, ή κονσέρβα ή οτιδήποτε με στρογγυλό πάτο. Ακουμπήστε το πάνω στην επιφάνεια που έχετε ρίξει το σπρέι.
Πατήστε πάνω στο χαρτόνι σας σαν να σφραγίζετε.
Στεγνώστε το πάλι με το σεσουάρ.
Αν θέλετε οι κύκλοι σας να βγουν πιο ανοιχτό χρώμα τότε ρίξτε με το σπρέι νερού λίγο έξτρα νερό πάνω στο σπρέι χρώματος (glimmer mist) για να το αραιώσετε.
Με το μελάνι distress μελανώστε τις άκρες του χαρτονιού με μια κίνηση σαν να βουρτσίζετε προς τα έξω το χαρτόνι σας.
Και το φόντο σας είναι έτοιμο!! Έτοιμο για να φτιάξετε μια υπέροχη σελίδα.
Αυτή είναι η σελίδα που έφτιαξα εγώ!!!

Λοιπόν....
Τι έχετε λοιπόν να ετοιμάσετε εσείς?? Μία σύνθεση (layout) φτιάχνοντας την δική σας βάση-φόντο βασισμένη σε αυτό το μάθημα και έπειτα παίζοντας όπως θέλετε για να ολοκληρώσετε την σύνθεσή σας!
Θυμηθείτε έχετε μέχρι τις 31 Μαρτίου για να αναρτήσετε τις δημιουργίες σας στο http://www.scrapgreece.ning.com/ για την πιθανότητα να κερδίσετε ένα από τα δύο μηνιαία δωράκια!!

7 comments:

  1. fabulous layout! love that cosmo cricket paper and embellishments......I will give this a go!...you know me and my misting....my mists have become an extension of my hand!!! LOL

    ReplyDelete
  2. Ποιο από τα καφέ χρώματα των glitter mist, χρησιμοποιείται εδώ;

    Γεωργία

    ReplyDelete
  3. Thanks Natasja! I just love your layout!

    Georgia

    ReplyDelete
  4. Fabulous layout Natasja .... thank you so much for the tutorial!!! :)

    ReplyDelete
  5. Eνα καταπληκτικό,υπέροχο,layout!!
    Thanks Natasja!!

    ReplyDelete
  6. What a beautiful layout! Thank you Natasja for your tutorial!

    ReplyDelete