Friday, December 7, 2012

Οι νικήτριες της πρόκλησης του Νοεμβρίου!

Καλημέρα!!!
Το Σαββατοκύριακο είναι ήδη στο δρόμο και κρύβει μέσα του μπόλικη δημιουργία!
Αγαπημένες φίλες από τη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο κανόνισαν να βρεθούν, να δημιουργήσουν και να περάσουν όμορφα με λαμπερά χαμόγελα! Είμαστε σίγουροι ότι θα διασκεδάσουν με την καρδιά τους!

Εμείς είμαστε εδώ, με λίγη καθυστέρηση, για να σας ανακοινώσουμε τις νικήτριες για την πρόκληση του χαμογελαστού Νοέμβρη!!!
Σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεχή υποστήριξή σας, για τις πανέμορφες συμμετοχές και για την αγάπη που μας δείχνετε! Τα λόγια δεν είναι αρκετά... για να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη μας!

Ας μην καθυστερούμε άλλο... ...
Η υπέροχη, φρέσκια και πανέμορφη σελίδα, που έφτιαξε η Ελένη Γιαννακίδου μας έκλεψε την καρδιά με την απλότητα της και την γλυκύτατη παιχνιδιάρικη φατσούλα της κορούλας της!

Η Ελένη κερδίζει την δωροεπιταγή από την Freckled Fawn αξίας 20 δολλαρίων μαζί με δωρεάν μεταφορικά, για να διαλέξει ότι της αρέσει από τις ομορφιές που υπάρχουν στο κατάστημα!

Έχουμε και δεύτερη νικήτρια για τον Νοέμβριο και αυτή είναι η Ελίνα Κατέχη με την τόσο όμορφη σελίδα της, που παίζει με τα χρώματα και το μουτράκι του γιου της! 


Το δώρο της μας το πρόσφερε η Αλεξάνδρα Πολύζου, που ήταν η Guest Designer για τον μήνα Νοέμβριο.

Φυσικά έχουμε και τις συμμετοχές που ξεχώρισαν και κέρδισαν επάξια πολλές από τις ψήφους μας! Αναφέρομαι στις:





Εδώ θα κάνω ειδική αναφορά στη μικρή μας φίλη Κάλλια, που μας ξάφνιασε, κι εμένα και όλη τη σχεδιαστική ομάδα, ευχάριστα με την απίθανη συμμετοχή της και κέρδισε επάξια ένα δωράκι που θα της στείλω με αγάπη για να το αξιοποιήσουν τα ταλαντούχα χεράκια της ♥ Το δωράκι το αξίζει όχι μόνο για την δημιουργία της, αλλά γιατί μου έδωσε και μια καταπληκτική ιδέα, που θα την δείτε σε περίπου μια εβδομάδα...!


Σας ευχαριστούμε πολύ πολύ όλους!!!!

Στα μέσα του Γενάρη σας ετοιμάζουμε συνάντηση (Crop) στην Αθήνα... Λεπτομέρειες οσονούπω ;-)

Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!

11 comments:

  1. Κορίτσια, Μπράβο!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχες οι συνθέσεις σας!!
    Είναι όλες τόσο ξεχωριστές, που μας δυσκολεύεται κάθε μήνα όλο και περισσότερο!!!!

    Και ένα ξεχωριστώ "ευχαριστώ" στην
    Κάλλια... για άλλη μια φορά, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  2. κορίτσια μπράβο σας! ήταν όλες οι συνθέσεις, και αυτόν τον μήνα, φοβερές! το να διαλέγουμε τις καλύτερες γίνεται όλο και πιο δύσκολο, αλλά χαιρόμαστε που βλέπουμε τόσα όμορφα πράγματα!
    Και απο εμένα ένα ξεχωριστό μπράβο στην Κάλλια η οποία ήταν η έμπνευση μας και το σημείο αναφοράς για όλον αυτόν τον μήνα που πέρασε! Κάλλια ελπίζουμε να σε βλέπουμε πιο συχνά, οι συνθέσεις σου μας αρέσουν τρελά!

    ReplyDelete
  3. αααα θα τρελαθω!!!!!!
    Μπραβο σε ολα τα κοριτσια οσο για την Καλλια .......με το που το διαβασε μετα απο την τσιριδα τι μου ειπε..... το ηξερα χαχαχα ειδες σε κερδισα!!!!!!
    Τι να πεις τωρα....

    ReplyDelete
  4. Σήμερα έμαθα ότι κέρδισα και είμαι πολύ χαρούμενη! Σας ευχαριστώ πολύ!!!! Συγχαρητήρια σε όλες τις κοπέλες και ιδιαίτερα στη Κάλλια για τις όμορφες δημιουργίες!

    ReplyDelete
  5. Συγχαρητήρια!!!!!!

    ReplyDelete
  6. τώρα το είδα :)ευχαριστώ πολύ! συγχαρητήρια στις νικήτριες & ξεχωριστά στην Κάλλια :)

    ReplyDelete
  7. Με ποιο τρόπο μπορώ να διεκδικήσω το δωράκι μου;

    ReplyDelete
  8. Ελενάκι μου τους έχω ήδη ενημερώσει ότι είσαι η νικήτρια!
    Σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί τους στο fawnwholesale@gmail.com και ρώτα τους τον κωδικό ή τι χρειάζεται ν αβάλεις στην παραγγελία σου! Τους έχω υπενθυμισει και τα δωρεάν μεταφορικά, αλλά κάντο κι εσύ!
    Φιλάκια και καλές δημιουργίες! (Στο στέλνω και με μήνυμα)

    ReplyDelete
  9. Χαίρομαι ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ που σας βρήκα όλες σας ! Είμαι θαυμάστρια του scrapbooking, έχω δει όοοοολα τα βιντεάκια του αυτοκράτορα Tim Holz, έχω πάρει και ένα big shot, αλλά ... χάος, γιατί έχει τόοοοσες πολλές δυνατότητες που απλά χαώθηκα κι έτσι το ΄ριξα στο decoupage (λέμε τώρα ...) ! Είναι τεράστια απόλαυση να βλέπω τις δημιουργίες σας (έκανα ένα μικρό τουρ από τα blogs πολλών μελών σας) και οι δημιουργίες σας είναι χάρμα οφθαλμών !!! Υπέβαλα και ένα αίτημα εγγραφής στη σελίδα σας Scrapbookers in Greece, γιατί ήθελα να σας μιλήσω ! Δεν ξέρω εάν έκανα καλά, καθώς δεν ασχολούμαι με το scrapbboking (και ελπίζω να μην με θεωρήσετε θρασεία :)))), αλλά ενθουσιάστηκα πραγματικά !
    Ουφ αυτά, σας τρέλανα ! Και τελειώνω λέγοντας : Υποκλίνομαι !!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Αααα, και πως μπορώ να γραφτώ εδώ για να παρακολουθώ καινούριες αναρτήσεις ;;; Στείλτε μου ένα mail, βρε παιδιά !
    Η ταπεινή θαυμάστριά σας ...

    ReplyDelete
  11. Καλέ θα τρελαθώ!!!!!!!!! Τωρα ειδα την ανάρτηση!!!!!!!!! Συγχαρητήρια στις νικήτριες!! Αξιζαν πραγματικά οι δημιουργίες τους τη νίκη! Και τωρα στα δικά μου!!!! εΧΩ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!! Ειναι κ η σελιδούλα μου αναμεσα σε τόσες αλλές υπέροχες δημιουργίες!!! Μα τι ομορφο συναίσθημα είναι αυτο!!! Ευχαριστώ τοσο πολύ!!παω να χοροπηδήσω με την ησυχία μου τωρα!!! Γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιι!

    ReplyDelete